Problem vid ansökan

Här besvaras frågor om problem som kan uppkomma när du ska registrera din ansökan.

Det står att mitt lösenord eller användarnamn är fel, vad gör jag?

Kontrollera att du skrivit in rätt användarnamn och lösenord. Hjälper inte det kan du alltid skicka ett mail till support.rekrytering@varmdo.se eller ringa 08-570 482 37, för hjälp.

Varför loggas jag ut?

Det finns en säkerhetsinställning i systemet som gör att du loggas ut om du stannar för länge på varje fråga alternativt är inaktiv, längre än 30 minuter. Säkerhetsinställningen finns för din skull. Om du sitter vid en publik dator, till exempel på Arbetsförmedlingen eller på biblioteket, så är det meningen att du ska loggas ut automatiskt efter 30 minuter. Detta om du skulle gå ifrån datorn och glömma bort att logga ut. För att underlätta din ansökan är det bra om du har ett färdigt cv och ett personligt brev i en pdf-fil eller ett worddokument, då kan man kopiera text från dokumentet till frågorna och sen bifoga bilagorna i ansökan.

Varför kan jag inte bifoga bilagor?

Bilagans namn får inte innehålla mer än 49 tecken. Mellanslag räknas som ett tecken. Vill du bifoga fler än tre bilagor bifogar du de första tre bilagorna, skickar in ansökan och sen går du tillbaka för att uppdatera din ansökan. Gå in under Bifoga bilagor och bifoga resterande bilagor. Alternativt skickar du dina bilagor i ett mail till support.rekrytering@varmdo.se. Var då noga med att skriva vilken tjänst som det gäller.

 

Senast publicerad: 2017-07-25

Kontakt

Värmdö kommun
Skogsbovägen 9–11, Gustavsberg
Postadress: 134 81 Gustavsberg
Telefon: 08-570 470 00

varmdo.kommun@varmdo.se

Ställ en fråga direktlänk till annan webbplats

 


Mer kontaktinformation