Gruppträning och schema

På Gustavsbergsbadet kan du träna kondition och styrka genom vår gruppträning. Vi erbjuder ungefär 50 pass i veckan med bland annat aerobic, gympa, core, step, yoga, pilates och Bodypump i gruppträningssalen samt vattengympa i bassängerna.

I entréavgiften ingår alltid gruppträning, du kan alltså både simma och gå på gruppträning samt styrketräna för samma pris.

Är ni ett företag eller en förening som vill boka egen tid i gruppträningssal eller cykelsalöppnas i nytt fönster?

Passbiljetter

Passbiljetter till gruppträningen finns i receptionen. Biljetterna släpps en timme innan passet och går inte att förbokas. Endast en biljett per kund.

Schema våren 2017

Ladda ned schema här, eller klicka på bilden för att zooma. Filen öppnas i ett nytt fönster.

En asterisk (*) vid ett pass betyder det att svårighetsgraden är lägre. Bra om du inte har tränat hos oss tidigare eller har andra hinder.

Detta schema gäller från vecka 3 till och med vecka 19. Under lovveckorna (vecka 9 sportlov, vecka 15 påsklov) kan det förekomma ändringar i schemat.

Schema påsken 2017

Ladda ned schema här, eller klicka på bilden för att zooma. Filen öppnas i ett nytt fönster.

  

Schema valborg och första maj

Ladda ned schema här, eller klicka på bilden för att zooma. Filen öppnas i ett nytt fönster.

 

Observera att måndag 1/5 är vattengympan endast 30 minuter. Inte 45 minuter som det står på schemat.

 

Fredagsfys

21/4

Eld Yoga

Intensiv med fokus på styrka och uthållighet.

28/4

Tabata

Stationer med fokus på styrka och kondition.

5/5

M.B.L.

Fokus på att stärka bålen samt forma sätet och låren.

12/5

Bodypump

Styrketräning i grupp. Redskap som skivstång och fria vikter.

19/5

Cykel

Konditionsträning i grupp med korta och/eller långa intervaller/pulstoppar.

26/5

Eld Yoga

Intensiv med fokus på styrka och uthållighet.

Senast publicerad: 2017-04-21